Политика за връщане и възстановяване на средства
Политика за връщане и доставка
Къде се доставя Biota?
Доставяме до България. Спазването на изискванията за внос, регулаторните и местните закони е изцяло отговорност на клиента.
Колко струва доставката?
Предлагаме доставка от 10 € Клиентите имат и възможност да получат продукта си по-бързо с експресна доставка (цената се изчислява според дестинацията).
За големи обеми, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти за повече информация.
Коя транспортна компания използва Biota?
Компанията за доставка може да варира в зависимост от наличните на място компании. След като обработим поръчката ви, ще ви бъде предоставен метод за доставка и номер за проследяване.
Кога ще пристигне моята поръчка?
След обработката всяка поръчка се изпраща в рамките на 24 часа, от понеделник до петък (с изключение на официалните празници). След като поръчката бъде обработена и изпратена, доставката при нормална доставка отнема приблизително 2 работни дни.
За клиентите, използващи експресна доставка, поръчката ще бъде обработена и доставена в рамките на 1 работен ден. Поръчките трябва да бъдат направени до 10 часа сутринта централноевропейско време, за да отговарят на условията за експресна доставка.
Ако даден артикул не е наличен, ще получите уведомление за изпращане и времето за транспортиране може да варира. За да разберете повече, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти.
Как дълго се приемат връщания?
Биота предлага на клиентите си 14-дневен срок за изтегляне на стоката.
Биота си запазва правото да извърши възстановяване на сумата след получаване на доставените продукти и проверка, че те са в правилно състояние.
Кодове на причини, гаранции или замени
Може ли да се направи промяна на решението след получаване на артикулите?
Биота не приема възстановяване на суми или връщане на стоки.
Ние предоставяме медицински изделия, които трябва да бъдат под препоръчителния контрол на професионалист. Тези продукти трябва да останат неизползвани и правилно съхранявани.
За да се възползвате от правото на връщане, продуктите не трябва да са отворени, повредени или чиято оригинална опаковка се е развалила. Напомняме ви също, че медицинските изделия от клас 3 не могат да бъдат връщани или възстановявани.
Отмяна на продукт с грешка в поръчката / продукт с изтекъл срок на годност или дефектен продукт / загубен или повреден при транспортиране
Биота се съгласява да анулира и да възстанови цялата сума на поръчката веднага след получаване на физическо доказателство за спора: правилно получаване на опаковката и продуктите от поръчката.
Какво трябва да направи клиентът
Свържете се с нас на телефон +35 699 746 079 от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч. централноевропейско време.
Свържете се с нас на като посочите причината, номера на поръчката и личните си данни: име, фамилия и телефонен номер, на който можете да бъдете открити.
Биота ще издаде нова товарителница от превозвача с номер на връщане, за да осигури проследяване на върнатите продукти.
Кога обикновено се възстановява сумата на клиента?
Биота ще извърши възстановяването по същия начин на плащане, използван при покупката, като си запазва правото да извърши възстановяването при получаване на доставените продукти.
Възстановяването може да се забави до следващия работен ден след получаване на върнатия продукт.
Биота ще възстанови на купувача транспортните разходи в съответствие с действащите разпоредби. Въпреки това, разходите за връщане са отговорност на клиента, освен ако връщането е по причини, дължащи се на Biota.